duminică, 23 iunie 2019

Ne-am propus sa petrecem acest sfarsit de saptamana in jurul casei, pentru ca de miercuri urmeaza sa plecam iar intr-o scurta vacanta. Nu prea am respectat propunerea pentru ca am fost... la pescuit!
Intr-o zona frumoasa, destul de salbatica, cu pajisti intinse, am cules flori de sanziene, in timp ce altii... se distrau pe malul lacului, cu pestii.


 








Relaxare, soare, multa liniste, doar cantecul greierilor si fosnetul lin al frunzisului, se aude!



 


 

   
  

Maine fiind sarbatoarea Sanzienelor, am facut o coronita cum se facea odinioara, in lumea satului transilvanean.

  




Am adus un manunchi de sanziene acasa si l-am pus pe masa din curte. Are un miros specific care imi aminteste de verile copilariei.






O dupa masa placuta!

4 comentarii:

  1. Liebe Mia,
    der Fisch ist ja ein Prachtstück, hat er geschmeckt?
    Und auch der Kranz ist toll, ich hoffe, Du hast Dir jede Menge Blumen mitgenommen.
    Dir einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Die Fische wurden schnell fotografiert und dann ins Wasser gelassen.
      Wir essen viel, werden aber nicht von uns gefangen.
      Dann sammeln wir einmal im Jahr die traditionellen Blumen, die am 24. Juni gefeiert wurden, und füllen unsere Häuser damit!
      Eine gute Woche, Mia

      Ștergere
  2. Wundervolle Sommerbilder, liebe Mia!
    Das weckt auch bei mir Kindheitserinnerungen!
    Vielen lieben Dank!
    Karin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Karin,
      Ich bin froh das zu hören und wünsche dir trotzdem einen tollen Sommer.
      Ich werde dich umarmen, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.