luni, 24 iunie 2019

Buna dimineata dragilor,

In vita de vie din fata unei ferestre, am agatat doua becuri solare. S-a intamplat ca partea de sticla  a unuia sa se sparga. Asa ca am inlocuit becul, cu un recipient de condimente. Aveam borcan asemanator cu forma becului dar deschiderea era prea mare si nu puteam fixa partea cu dulia.


In aceasta forma il pot folosi si pe masa din curte.



 Am primit de curand cosul din coaja de mesteacan. Imi place mult mesteacanul, incepand cu copacul pana la diferite decoratiuni cu acesta.



O saptamana buna!

4 comentarii:

  1. Cred ca arata tare bine seara noile tale lumini. Cosuletul e foarte misto, cate decoratiuni poti face cu el! O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar am observat ca lumineaza de cum se insereaza pana dimineata cand se ivesc zorile. Apoi cosul din mesteacan cum spui si da, poti face multe cu el!
      O seara frumoasa iti doresc, Mia

      Ștergere
  2. So einen schöne Gartenbeleuchtung. Einfach herrlich bei dir, liebe Mia!!!!
    Liebe Grüße von INes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meine liebe Ines,
      Danke.
      Es ist genauso schön mit dir. Ich freue mich immer.
      Ich werde dich umarmen, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.