vineri, 25 ianuarie 2019

Buna dimineata,

Spuneam ca azi, o sa asez in aceeasi vaza lalele si zambile, impreuna cu ramurele de mesteacan.
Insa, frumoasele mele zambile nu mai arata bine, si-au schimbat mirosul. Stiti ca le-am tot recoltat din bulbii cumparati la inceputul lui decembrie si era timpul...
Cateva floricele le-am pus pe sarma si in apa, pentru o noua si scurta... viata.



 

 Stau pe masa din bucatarie si le-am pus intr-un mic vas din sticla, nu neaparat din comoditate dar imi place sa folosesc tot felul de recipiente pentru a tine florile taiate.


 
Un sfarsit de saptamana relaxant, tuturor!

2 comentarii:

  1. Buna Mia, foarte draguta ideea cu zambilele, sarma si castronelul. O sa ti-o "fur"! Un sfarsit de saptamana minunat, Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te salut cu drag, Simona.
      De obicei mai dau o sansa... si inca una si tot asa, nu pot arunca florile usor!
      Calde imbratisari, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.