duminică, 27 ianuarie 2019

Buna dimineata prieteni,

In aceasta iarna am facut huse lungi din catifea pentru scaunele mele, foarte confortabile, dealtfel.
Imi propusesem de ceva timp dar am tot amanat, crezand ca confectionarea o sa fie de durata si... complicata. Nu mi-am imaginat ca o sa fie atat de simplu si repede... de facut!



 
Nu am fotografiat scaunele cu aratau inainte, dar am gasit o poza de vreo... cativa ani. E vorba de scaunul din dreapta, velur brun (o imitatie foarte reusita de piele intoarsa).



O duminica placuta in continuare!

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Dear Regine,
      I'm delighted that you like it ... it means I did it!
      Many greetings on a winter day, Mia

      Ștergere
  2. Sehr schöne weiße Stühle liebe Mia.
    So hell und luftig.
    Lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Anfangs dachte ich, die Aktentasche sei kurz, um die Sitzbeine zu sehen. Optisch wäre der kleine Raum von Vorteil.
      Aber ich wollte weiße Stühle ... bis zum Boden!
      Warme Umarmungen, Mia

      Ștergere
  3. Sehr schön, deine Hussen, liebe Mia!
    Weiß passt immer!
    Alles Liebe!
    Karin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Karin,
      Ja, weiß ist zeitlos! Und mehr als das, zu Hause brauche ich es, weil ich ein niedriges Haus habe, nicht zu hell oder zu groß.
      Warme Umarmungen, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.