sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Buna dimineata de sambata,
Locul de savurat indelung... cafeaua!



Este o dimineata rece si senina, dar nu ninge. La vreo 150 km, ninge si bate vantul, ne spuneau prietenii cu care am vorbit, acum un sfert de ora. S-ar putea indrepta spre noi si m-as bucura sa avem un sfarsit de saptamana alb, fara noroi si umezeala! 🙆


 
 Un sfarsit de saptamana frumos!

4 comentarii:

  1. Bei Dir schaut es noch so wunderbar winterlich aus.
    Deine glitzernden Teelichter mag ich gerne und die kleinen weißen Bommel an der Lampe sind witzig. Künstlicher Schnee.
    Dir einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
  2. Liebe Nicole,
    Ja ... mehr Zeit! Winterzeit!
    Für mich ist der Frühling immer noch um die Ecke, ich sehe es noch nicht !!! Ha-ha-ha ...
    Ich heiße Sie herzlich willkommen und erwarte die baldige Rückkehr, nachdem ich auf die kürzere Abwesenheit hoffe.
    Mia

    RăspundețiȘtergere
  3. Dear Mia, you present wonderful images for Fridayflowerday, they are gorgeous!I love your white and silver coloring!
    Greetings from Switzrland
    Esther

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dear Esther,
      I'm glad you like it too.
      I love winter and still have some, small winter touches.
      Warm hugs from Sighisoara, Romania.
      Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.