luni, 11 decembrie 2017

Buna seara,
Nu stiu cum va descurcati cu florile in ghiveci, pe timpul iernii?! Ma refer la spatiu, in cazul in care nu aveti o gradina de iarna. Ar fi frumos, desi sunt consienta ca ar presupune mai multa munca si costuri suplimentare. Poate... cand ma voi pensiona! Ha,ha,ha!
Vara este mai usor pentru ca o mare parte din ele vor sta afara. Acum le-am inghesuit in doua locuri cu lumina mai multa. Unele intr-o extensie a unei camere de jos, iar altele la mansarda. Sus am azezat si cele trei ferigi, care... cam fac mizerie (le cad frunzele marunte) si au nevoie de mai mult spatiu.
Muscatele si begoniile le-am tuns scurt si le-am dus in pivnita. Crizantemele le-am lasat afara si zilele astea florile aveau caciulita alba de zapada, la fel si bobocii de trandafir. Mai sunt afara si plantele verzi, curgatoare, care vad ca rezista. Am incercat in anii trecuti sa le aduc in casa, in locuri mai racoraoase, dar nu prea...le-a convenit.











 








Noapte buna prieteni cu, sau fara flori!

4 comentarii:

  1. Liebe Mia,
    Du hast unheimlich viel Pflanzen!!! das Problem habe ich auch, sie stehen bei uns im Büro und zum Teil im Keller. Im Sommer ist doch einfacher.
    Liebe Grüße
    Karina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Karina,
      Jedes Jahr ist das Gleiche. Ich hätte gerne ausgewählt, im Winter nur 2-3 große Pflanzen zu halten, aber das gelingt mir nicht. Ich habe nur die Orte vorgestellt wo ich mehr gruppiert habe, aber ich habe in jedem Raum ein oder zwei Pflanzen. Aber ... ich liebe sie auch !!!
      Ich grüße dich, Mia

      Ștergere
  2. Ja, der Sommer ist für Pflanzen einfacher.
    Aber Du hast schöne Blumen liebe Mia, die sind es wert, über den Winter gebracht zu werden.
    Lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Ich habe sehr wenig Zeit für sie und deshalb danke ich ihnen dafür, dass sie es gezeigt haben! Sie sind gesund und nicht sehr protzig. Ich bin froh über sie, auch wenn wir aus Platzmangel stecken bleiben.
      Alles Gute und ich werde dich herzlich umarmen, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.