luni, 20 februarie 2023

Decor

de primavara timpurie pentru banca din curte!
Mult spus... decor! Adica cateva crengi de vita de vie puse in vasul de zinc care sta acolo din toamna. Au fost ramuri de stejar cu frunze uscate, iarna ramuri de brad si acum ghiocei. Din carton.
Facand asta, mi-am amintit de vremea cand construiam cu grupa de copiii din gradinita, fel de fel...
Reciclam tot felul de materiale, indeletniciri pentru toamna, pentru iarna si pentru primavara!






De la hartia igienica am folosit rola taiata rondele, de la lalelele din living am folosit frunze! Am indoit fasile si le-am capsat la capatul presat apoi am infasurat bucati de frunza si le-am legat cu un fir de ata.







O seara buna, dragii mei!

3 comentarii:

  1. Das ist eine schöne Bastelei liebe Mia,
    hübsch sehen die Blüten an den Zweigen aus.
    Hab einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
  2. Liebe Mia,

    das gefällt mir man kann wirklich aus allem etwas basteln sogar aus Clopapierrollen. Gut gemacht.

    Liebe Grüße
    Kerstin und Helga

    RăspundețiȘtergere
  3. Quelle bonne idée de fabriquer ces fleurs en carton et de les accrocher à des branches dans la maison. Cela donne un avant-goût du printemps. Merci de tes visites sur mon blog !
    Bonne fin de semaine. Hélène

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.