joi, 1 decembrie 2022

Am pregatit stele

din hartie pentru a intregii decorul de Craciun. Am avut pungi in tonul de culoare a decorului. 
E nevoie de 9 pungi, lipici, foarfeca si sfoara pentru agatat. Nu mai descriu procedeul, dealtfel foarte simplu si ca executie si ca timp ... e plin peste tot !
Eu am folosit mai multe pungi, sa fie mai bogata steaua dar ele s-au adunat in partea de jos, cand am suspendat-o.  Asa ca nu e rezolvata "imbogatirea" 😛.



Foarfeca ar trebui sa fie mai mare daca pungile sunt mari sau groase. A mea a fost medie si s-a taiat mai greu...usor zimtat. Aceasta imperfectiune...pana la urma mie chiar mi-a placut !


 



Va imbratisez cu drag!

2 comentarii:

  1. Liebe Mia,
    ich finde es gerade sehr schön, wenn es nicht ganz korrekt ist.
    Der Stern schaut toll aus und ich wünsche Dir einen schönen Abend,
    lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
  2. Bardzo podobają mi się ozdoby z papieru. Gwiazda wyszła pięknie, naturalnie, rustykalnie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.