duminică, 15 mai 2022

Ultimele flori de liliac

 Dragii mei,
 ieri am curatat liliacul din curte de florile care s-au scuturat si de cele care au trecut ! Am pus in apa putinele care au ramas si o ceasca de cafea mi-a dat ragaz sa simt inconfundabilul parfum al florilor, pentru ultima data in acest an...
Dupa ce am umplut cosul cu flori uscate, mi s-a parut ca la unele ,varfurile mai au pic de viata. Repede am pus putina apa in scrumiera de pe masa (nimeni nu fumeaza dar sta pe masa tot timpul si o folosim la orice altceva) si le-am inghesuit in ea.







O duminica minunata!

3 comentarii:

  1. Och those lovely lilacs! Soon all my lilacs will be in full bloom...
    Have a happy Sunday!
    Titti

    RăspundețiȘtergere
  2. Ici aussi, la floraison des lilas est terminée. J'aime aussi leur parfum incomparable.
    Belle semaine !

    Hélène

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi Mia,
    ich kann den Duft des Flieders förmlich riechen. Bei uns blüht er nun auch endlich.
    Ganz liebe Montagsgrüße
    Christine

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.