miercuri, 26 ianuarie 2022

Vitamine si relaxare

Pentru pranz am pregatit piept de pui la gratar cu salata de citrice si spanac. Datorita culorii ai zice ca suntem in plina primavara. Dar vitaminele acestor ingrediente sunt binevenite iarna, stim cu toti.
In a doua jumatate a zilei, o relaxare de cateva ore in apa, sauna, salina, sunt reconfortante! De data asta s-a intamplat sa stau in apa si sa vad cum ninge. Poate va amintiti ca mi-am dorit asta! 
Spre surprinderea mea... la piscina  nu am avut la mine nimic pentru fotografiat!




Nu am respectat reteta intocmai, am pus cam ce aveam in casa, am considerat sa cumpar doar baby spanac proaspat. Contine deci: portocale, mandarine, rodii, apoi seminte de dovleac, floarea soarelui, susan negru toate prajite pe loc, branza tofu. Sosul l-am facut cu suc de lamaie, ulei de masline, o lingurita rasa mustar Dijon boabe si o jumatate lingurita  sirop de agave (am completat cu jumatate mar dulce), sare, piper. 





Noapte buna, dragilor!

2 comentarii:

  1. Your lunch looks colorful and delicious - for sure healthy and rich in vitamins. Enjoy the weekend Mia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Wygląda pięknie i smakowicie. Samo zdrowie na talerzu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.