vineri, 3 decembrie 2021

Ultimii

 trandafiri rosii din gradina mea, din acest an!
Cand am cumprat casuta, (in primavara vor fi 2 ani) erau in curte. Din cauza culorii nu au fost favoritii mei. Am plantat trandafiri in culori mai blande! Dar vreau sa va spun ca acestia fac flori de 2 ori pe an, la inceputul verii si al toamnei. In schimb cei rosii, infloresc permanent. Anul trecut au avut o multime de boboci pana pe la jumatatea lunii ianuarie. Sunt si foarte rezistenti, bobocii mai mari au inflorit chiar sub zapada.






Am inteles ca ninge , asa ca mi-am facut un buchet rosu! La fel ca merele din cos. Si lor si fructelor, le-am gasit un loc racoros : pe jos, in holul care duce spre baie si spre pivnita!



Un sfarsit de saptamana frumos!

5 comentarii:

  1. Amazing that you could still pick roses from your garden! Beautiful & cosy photos.

    RăspundețiȘtergere
  2. oh red roses!
    your home is very cosy Mia. Ilike it..

    RăspundețiȘtergere
  3. Hallo Mia,
    so schöne rote Rosen und passend dazu die Äpfel super schön sieht das aus.
    Ich wünsche dir einen schönen 1. Advent.
    Liebe Grüße Eva, die ganz schöne Probleme hatte, bis sie kommentieren konnte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Liebe Mia,

    wie wunderbar so schön wenn die Rosen noch so lange blühen...

    Herzliche Grüße
    Kerstin und Helga

    RăspundețiȘtergere
  5. Liebe Mia,
    was für eine kräftige Farbe deine Rosen haben! Unsere Rosen blühen an geschützten Stellen auch noch, obwohl wir schon Frost hatten.
    Ich wünsche dir ein wunderschönes zweites Adventswochenende
    Christine

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.