joi, 7 octombrie 2021

Semn de toamna

 Buna dimineata dragii mei,

Nu imi amitesc sa fi facut o pauza pe blog asa de lunga in ultimii ani!
Am plecat departe de casa pentru doua saptamani si s-a dovedit a fi o vacanta frumoasa timp de o luna. Va fi o amintire minunata!
M-a prins inceputul acestei frumoase toamne... pe drum! Dar imediat ce m-am intors acasa am onorat acest anotimp cu o atmosfera calda si blanda si in casa. Am inceput cu pernele de pe canapea... 




In urma cu catva ani am realizat aceste trei fete de perna din foste draperii de catifea groasa din bumbac. O asemenea calitate... nu se mai gaseste oriunde si pretul este destul de ridicat! 





O toamna de aur va doresc,

5 comentarii:

  1. So so lovely photos!! Those flowers are again very beautiful! Lovely weekend for you! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. what a nice room ! lovely weekend Mia !

    RăspundețiȘtergere
  3. "What good is the warmth of summer, without the cold of winter to give it sweetness"

    John Steinbeck

    RăspundețiȘtergere
  4. Witaj Mia
    Wspaniały kącik wypoczynkowy, z przytulnymi poduchami i pięknym bukietem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.