marți, 26 octombrie 2021

Ca tava

 Buna dimineata dragilor,

Aceasta este una din oglinzile pe marginea careia am lipit sfoara (cu cativa ani in urma) iar in noua casuta inca nu le-am gasit locul. In aceasta toamna folosesc oglinda cea mai mica pe post de tava!  


Imi pare interesanta culoarea frunzelor de visin si a trandafirului uscat. 
Cu acestea am obtinut un decor intro culoare diferita de nuantele cele mai obisnuite ale toamnei! Daca privim atent natura in acest anotimp, regasim culoarea, cu siguranta. 









Sunt inestetice aceste fire, mai ales asezate deasupra, se observa asta cel mai bine in poze. Nu am mai fotografiat dupa, dar am ridicat totul si am asezat luminitele prima data apoi am pus decorul. Tot se mai vad fire... dar mai putine!


 Zile de toamna frumoasa sa aveti,

Un comentariu:

  1. Eine schöne Idee, den Spiegel als Tablett zu nehmen liebe Mia.
    Damit wird die Deko gleich doppelt so schön.
    Lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.