luni, 9 august 2021

Schimbare

 Buna ziua dragilor,

Cand am cumparat casuta, pe pereti erau tablouri si goblene inramate, in mare parte deteriorate. Nu m-a lasat inima sa le arunc si le-am agatat in curte. Intr-o zi de sfarsit de iulie, au suferit o...  schimbare de suprafata!
Curtea ne fiind amenajata inca are "o mie de culori", adica se gasesc fel de fel de lucruri depozitate, pe langa gramezile de nisip si alte materiale de constructie!
Asa ca am acoperit suprafata tablourilor cu vopsea alba. Nu stiu daca arata mai bine dar paleta de culori s-a redus cu siguranta!



Asa aratau initial!




Cateva zile mai traziu am pus cele doua jardiniere in fata si imi pare ca locul arata mai prietenos!



O seara placuta!

2 comentarii:

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.