marți, 31 august 2021

Cafea si flori

 Buna dimineata,

Imi beau cafeaua si langa... iarasi flori de petrunii! De data asta nu mi le-a rupt vantul sau ploaia, le-am rupt eu cand incercam sa ciupesc florile ofilite. De obicei sunt atenta pentru ca stiu ca se sunt destul de fragile dar ...



S-a rupt o crenguta cu multe flori si boboci. O sa reziste mult si in apa... pana se deschide ultimul boboc, stiu asta din experienta 😛. Imi plac mult petuniile, mai ales cele parfumate si in culori blande si in fiecare an cumpar cand gasesc. 














Imbratisari,

2 comentarii:

  1. Arată bine oricum! Vă doresc o săptămână frumoasă și o atmosferă relaxată.

    RăspundețiȘtergere
  2. So schmeckt der Kaffee doch direkt viel besser liebe Mia,
    mit solch einem hübschen Blumenschmuck.
    Dir einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.