miercuri, 21 iulie 2021

 Salutare dragii mei,

In fata portilor, aproape fiecare casa are un mic spatiu cu verdeata, iarba in special. 
Se anuntau zile ploioase asa ca am taiat iarba din fata casei dar inainte de asta, am facut un buchetel din florile crescute prin iarba. Ador florile de felul acesta... natural, naturale 😀!








Ca titlu, repede mi-a venit in minte : "Flori banale" . Cand am recitit, am sters imediat!
Nu pot spune asta despre absolut nici o floare! Chiar daca o intalnesti la picioarele tale, in numar mare si oriunde... 

 Imbratisari,

4 comentarii:

  1. Ein schöner kleiner Wiesenstrauß liebe Mia.
    Hab einen entspannten Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
  2. Droga Mia
    Piękny, delikatny bukiecik... w kolorach lata. Kwiaty z łąki mają w sobie tę naturalną dzikość, to niezwykłe kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ein hübscher Wiesenblumenstrauß, liebe Mia...der zeigt die Leichtigkeit des Sommers.
    Ich wünsche dir ein feines Wochenende - lieben Gruß, Marita

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.