joi, 27 mai 2021

Flori de liliac... in episoade

 Salutare dragii mei,

Desi s-a incheiat perioada liliacului in aceasta primavara la noi, inteleg ca in alte parti este in toi!
Asa ca pozele mele cu liliacul ca protagonist, nu sunt total... deplasate!
Am avut flori de liliac peste tot, in casa dar si in curte. Pe insula din bucatarie le-am aratat.
Astazi va voi arata tot in bucatarie, dar pe masa de cafea.





Avand flori la discretie, am folosit tot felul de vase. Aici le-am asezat intr-o cana, amintire de la un renumit festival medieval!


O zi minunata sa aveti!

4 comentarii:

  1. Was für eine Fliederpracht liebe Mia,
    das muss ein betörender Duft sein.
    Hab einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
  2. So wunderschöne Bilder vom Flieder, liebe Mia!
    Ich liebe ja den Duft und die wunderschönen Blüten.
    Ganz viele liebe Grüße von Urte

    RăspundețiȘtergere
  3. Bukiety z bzu są cudowne, takie pełne, obfite i oczywiście pięknie pachną. U mnie w ogrodzie miniaturowy bez dopiero zaczyna kwitnąć:) Jego zapach roznosi się na cały ogród:) Pozdrawiam serdecznie:)

    RăspundețiȘtergere
  4. DAS DUFTET BIS HIERHER NACH ÖSTERREICH;;;;
    WUNDERSCHÖN

    WÜNSCHE NOCH EINEN SCHÖNEN ABEND
    BIS BALD DIE BIRGIT

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.