vineri, 16 aprilie 2021

Despre iluminat

 Buna seara dragilor,

Nu stiu cum va place voua dar mie imi face fiecare seara magica! Acesta lustra ofera atat de mult confort doar tragand snurul se schimba forma si intensitatea luminii. Imi place si faptul ca are o dimensiune considerabila.



Ulterior am aflat ca este castigatoarea concursului international de design Red Dot Award. Nu am stiut asta, doar in momentul  cand am primit-o . Fiul nostru este complice! 😜 




Ofera o lumina linistitoare, extrem de prietenoasa desi prima impresie a fost alta, vazand forma! 




                                                                                              Nu e vorba de pubicitate, departe de mine acest gand!

         O seara minunata!

6 comentarii:

  1. Hallo liebe Mia,
    ich habe mich über deinen Kommentar gefreut, ja die Lampe finde ich sehr schön und ich habe sie mir auch schon in einem speziellen Geschäft angesehen. Aber sie passt nicht in meine Wohnung
    Habe einen schönen Tag und ein schönes Wochenende
    Liebe Grüße Eva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Eva,
      Este destul de speciala sigur ca da, cu corpurile de iluminat am rupt clasicismul mobilierului pe care nu l-am schimbat de zeci de ani. Si nici nu cred ca-l voi schimba doar pentru trend, decat atunci cand starea lui devine precara.
      O primavara minunata!
      Salutari. Mia

      Ștergere
  2. What a great lamp! I like such special thinks so much!
    Have a nice weekend
    Christine

    RăspundețiȘtergere
  3. Wspaniała lampa. Prawdziwe dzieło sztuki, świetnie wygląda, a do tego daje możliwość "grania" światłem. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hallo liebe Mia,
    was für eine schicke Lampe!
    Ich mag solche Lampen, sie machen ordentlich was her und nebenbei ein ganz tolles Licht und Muster an Wand und Decke.
    Sieht toll aus!
    Viele liebe Grüße und herzlichen Dank für Deinen lieben Kommentar bei mir.
    ANi

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow liebe Mia, das ist ja wirklich eine ganz besondere Lampe. Toll sieht das aus und immer wieder anders. Ich mag solche ausgefallenen Lampen.

    Liebe Wochenendgrüße
    Kerstin und Helga

    RăspundețiȘtergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.