luni, 15 februarie 2021

Improvizatie

 Buna seara,

Cine ma urmareste pe blog, stie ca aproape o jumatate din anul trecut am fost "prinsi" in renovarea casutei pe care am cumparat-o in primavara trecuta. Am reusit sa terminam in mare parte interiorul, cu putin inaintea sarbatorilor de iarna. Unele finisari la interior au ramas pentru acest an, plus exteriorul.
Asa se face ca in camere inca atarna cabluri de care vor fi prinse corpurile de iluminat. Azi ne-am apucat de instalat dar inca la becul de deasupra patului n-am ajuns... si nu vom ajunge curand pentru simplu fapt ca inca nu am gasit ceva care sa se incadreze in raportul : pret-calitate-design. Ha-ha-ha.  Dar astazi am improvizat un abajur. Mi-a cazut in mana un ambalaj din carton taiat partial in fasii.



Avea forma dreptunghiulara si n-am facut altceva, decat sa unesc cele patru colturi si sa le fixez in jurul cablului. Ce bine ca noua tehnologie face ca becurile sa nu mai fie incandescente!!!


In realitate nimeni nu si-a dat seama ca e din carton. Rachita, bambus sau paie au fost variantele celor care l-au privit.
Doar ochiul aparatului foto intelege bine... materialul. Ha-ha-ha.  


Si peretii inca sunt goi. Ii am in vedere, dar nu chiar in fruntea listei!

Pe maine dragilor,

4 comentarii:

  1. Niesamowite, wygląda rewelacyjnie! A co najważniejsze wpisuje się w dzisiejsze trendy. Jest taki lekki, naturalny i w klimacie boho :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Alicja,
      Imi vine sa rad, deja o prietena il vrea dupa ce il voi inlocui.
      O seara frumoasa,
      Mia

      Ștergere
  2. Ce fain arata, cel putin in poze. De ce vrei sa-l inlocuiesti? 😉😍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona draga,
      Fiu-meu a "ochit"(gen surpriza-cadou) un pendul rotund,supradimensionat, alb, ceva mai modern. Imi recomanda... pentru a sparge un pik clasicismul dormitorului. Merg pe mana lui.
      Te pup. Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.