luni, 1 februarie 2021

Faurar

 Buna dimineata dragilor,

Incepe ultima luna a iernii dar cu iz de primavara. Zic asta, gandindu-ma la ghiocei si mitisori de salcie. E luna lor. Nu am inca de nici unele, dar prin curte deja vad verdele ierburilor rasarind.
La aceasta data ma delectez cu verdele din camera de zi, unde m-am inconjurat de plante.


















Aici, aproape de plante e locul meu preferat atunci cand am o carte buna sau un ceai... pe fundal muzical relaxant, etc.
                                      
Un februarie frumos va doresc!

6 comentarii:

  1. Grün hilft immer gegen den Winterblues.
    Danke Dir fürs Verlinken liebe Mia und hab noch einen schönen Abend,
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, liebe Nicole.
      O seara minunata sa ai si tu. Mia

      Ștergere
  2. Piękne, duże okazy roślin. Uwielbiam zieleń w pomieszczeniach:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ania,
      Pe partea dinspre viitoarea terasa este multa lumina si plantelor le place.
      O seara frumoasa. Mia

      Ștergere
  3. Hallo liebe Mia,oh das sind ja prächtige Pflanzen, da staune ich.
    Das Zimmer ist ja perfekt für die großen Pflanzen, viel Freude damit.
    Liebe Grüße schicke ich dir,bleib gesund!Edith

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Edith,
      Imi plac toate plantele, dar cu cele mici e mai mult de lucru.
      Imbratisari. Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.