marți, 26 ianuarie 2021

Suport pentru lumanari

 Buna ziua dragilor,

Se apropie cu pasi repezi luna romantismului, februarie!
Uite ce mi-a venit in minte, cand am vazut capsele cu care era prins ambalajul unui produs fragil, comandat on-line de fiul meu.
Suporturi de lumanari pentru un decor de masa romantic!  



Tacamurile mele in culoarea cuprului completeaza "arsenalul" pentru decorul mesei.




Am insirat capsele pe un borcan mic dar se pot folosi pahare sau orice alt recipient, se pot chiar lipi daca vreti.



Pentru a potoli putin stralucirea mesei folosesc aceasta veche cana de tabla zincata.
Imi plac aceste vase vechi si supradimensionate din orice material natural.







Apoi am infipt direct in lumanare capse indreptate la un capat. Am pus doar putine dar se pot face mai multe picioare...   
Realizez ca nu am pozat lumanarea si cu alte trei picioare-suport, indoite sub lumanare pentru ca atunci cand ceara se topeste sa nu cada lumanarea. Este important, pentru a nu murdari masa cu ceara. 😏 



Eu prefer cana simpla dar cine vrea mai multa stralucire poate atarna in fel si chip, aceste capse.




Am pregatit un cleste pentru scos capsele din carton dar se scot foarte usor cu mana.



Dupa ce am inchis aparatul foto mi-au venit o multime de idei referitoare la aceste mari capse in culoarea cuprului, dovada ca imaginatia n-are limite... 

Imbratisari,

6 comentarii:

  1. Cara Mia,
    SUPER!!!!
    Alles Liebe
    Elisabeth

    RăspundețiȘtergere
  2. Super hast Du das gemacht liebe Mia, das gefällt mir, so kann man doch auch vieles weiterverwenden.

    Liebe Grüße
    Kerstin und Helga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Helga und Kerstin,
      Da, am multe capse, deci pot face o multime de proiecte!
      Multe salutari. Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.