luni, 18 ianuarie 2021

Sub zapada

 Buna dimineata,

De la fereastra... se vede curtea si gradina aflate sub un strat gros de zapada. E mijlocul iernii si imi place ca ninge cu fulgi mari care danseaza, cand ritmat, cand plutesc alene.





In primele zile ale lunii ianuarie am taiat crengile nucului din curte. L-am scurtat destul de mult pentru ca crescuse inalt si deja crengile se sprijineau pe acoperisul vecinilor.
Ne-am dat seama cat era de mare, atunci cand crengile taiate ocupau o buna parte din gradina! 
Nu am reusit sa curatam pentru ca a plouat mult iar acum, chiar imi place cum arata hatisul crengilor ninse. Nu vezi oricand, atat de aproape, un tablou de iarna...  salbatic! 😀










 

O iarna minunata!

4 comentarii:

  1. So schön liebe Mia, alles sieht herrlich weiss und friedlich aus.

    Liebe Grüße
    Kerstin und Helga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragele mele,
      Chiar asa a fost ziua de astazi, de jur imprejur, alb si liniste!
      Calde salutari. Mia

      Ștergere
  2. So viel Schnee liebe Mia,
    genieße das Winterwunderland.
    Ganz lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Sper sa fie inca cateva zile cu zapada multa! Imi place asta intr-o luna de iarna... ianuarie.
      Cele mai calde salutari. Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.