duminică, 17 ianuarie 2021

Seara cu ceai

 Buna dimineata,

Sunt frumoase diminetile dar si serile au farmecul lor! Fie vara, fie iarna. 
Un ceai aromat intr-o seara de iarna de dupa sarbatori, este... o placere.


Am inca decor de iarna in casa mai ales ca afara totul este pudrat cu un strat subtire de zapada.



Paharele au ramas pe masa din ziua precedenta cand le-am folosit si vor ramane in continuare pentru ca nu am reusit sa aducem inca vitrina in care le voi aseza.
Si mai mult de atat, seara imi place cum se reflecta luminitele.  



O zi de duminica minunata va doresc,

4 comentarii:

  1. Das sieht herrlich gemütlich und fein aus liebe Mia. Ich mag glitzernde Lichter auch so gerne hier muss auch sobald es dunkel wird die Lichterkette an gehen♥ Einen schönen Sonntagabend wünschen Dir

    Kerstin und Helga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Kerstin si Helga,
      Vazand pozele realizez ce repede se insereaza inca! Am noroc cu luminitele.
      Multe salutari. Mia

      Ștergere
  2. Wie gemütlich liebe Mia.
    Mach Dir einen schönen Abend und genieße die Lichterzauber.
    Lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevarat ma bucur de sclipitoarele luminite, liebe Nicole.
      Seara de seara.
      Multe salutari. Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.