joi, 3 decembrie 2020

Pentru curte

Buna seara,

Nu am reusit sa amenajam curtea si nu mai este timp pentru asta anul acesta. Cu toate astea, pe stiva de dale cu care vom face o alee, am grupat cateva lucruri despre inceputul iernii. Nu a nins pana acum dar avem inghet de cateva zile.
Dintr-o cutie am taiat cativa brazi negri si impreuna cu cei albi pe care i-am facut saptamana trecuta, i-am asezat langa cateva lemne de prun. Alaturi sunt trei felinare de gheata formate in galetile in care a ramas apa peste noapte. 





Am aprins lumanarile din felinarele de gheata cand am facut poze, imediat dupa pranz dar nu au acelasi efect ca si pe inserat. In seara aceasta sau maine seara o sa fac iarasi poze.  




Dovlecii din gradina mamei sunt comestibili si special i-am lasat afara la frig pentru un gust mai bogat si dulce.



 O seara frumoasa!

4 comentarii:

  1. Świetny pomysł! Nawet z wody zamarzniętej można stworzyć dekorację :) Oby mróz trzymał jak najdłużej:) Pozdrawiam serdecznie. Alicja

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Alice,
      Imi place sa fie frig iarna, apoi nu mi se topesc felinarele, da!
      Multe salutari. Mia

      Ștergere
  2. Piękne, ogrodowe aranżacje:) Pozdrawiam serdecznie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ania,
      Cat de putin dar imi place sa fac.
      Multe salutari. Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.