marți, 1 decembrie 2020

Final fericit

 Buna dimineata,

In spatele gradinii am construit o terasa mare dar pana la urma, jumatate din suprafata am inchis-o, obtinand o camera de 20 mp. Are ferestre pe trei laturi, una din ferestre fiind desul de mare.
Dar voiam sa va spun ca foarte des, in aceasta perioada, pasarelele se izbesc de geamul mare. Pitigoiul de ieri s-a lovit, incat a cazut nemiscat la pamant.
L-am adus la caldura, un pic si-a revenit apoi l-am pus intr-un cos calduros sus pe terasa, incat sa nu ajunga pisica la el.


Spre seara am vrut sa verific... situatia. Atunci cand am miscat cosul pasarea si-a luat zborul. Daca as fi stiut ca e bine, as mai fi lasat-o sa doarma! 

Vi s-a intamplat si voua ? Cum o fi cu cladirile care au pereti intregi de sticla?!
In pomii din jur, imediat ce vine frigul, punem graunte si firimituri pentru pasarele. Sa fie acesta un motiv pentru aceste intamplari?!

Imbratisari,

2 comentarii:

  1. Din păcate, astfel de accidente cu păsările se întâmplă. O soluție bună poate fi să atârnați o pasăre de pradă lângă fereastră. Poate ajuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita incercat orice. Multumesc.
      Cele mai calde salutari,
      Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.