luni, 17 august 2020

La sfarsitul saptamanii

Buna dimineata,

Zilele care au incheiat saptamana au fost ploioase dar am prins si momente insorite. A fost bine pentru ca am petrecut mult timp afara, sub acoperisul improvizat in gradina noii casute.
Natura, relaxarea, prietenii, familia, gustarile si veselia au fost cele care au facut acest sfarsit de saptamana de neuitat! 
 

 

Am pregatit file de rechin, paella cu fructe de mare, repede am facut si cateva aperitive cu somon afumat.




Seara ne-am delectat cu raci si vin alb...


 

Am copt o prajitura cu nuca si piersici, nu prea dulce pentru ca am  servit-o cu inghetata de vanilie.

 



 
 
La cuptor am facut ton pe pat de legume...

  


O noua saptamana de vara frumoasa, va doresc!

2 comentarii:

  1. So lecker liebe mia,
    Ich komme gerne vorbei.
    Auch deine Blumenerde gefällt mir sehr.
    Hab einen schönen Abend, Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Poarta e descuiata ! Te imbratisez cu simpatie.
      Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.