sâmbătă, 29 august 2020

Flori si sandale

Buna dimineata,

Vara incepe usor sa-si impacheteze catrafusele! Printre multe alte semne este si sezonul de reduceri.
Nu era absolut necesar dar in aceste conditii: de pret avantajos, inca timp cald pentru purtat si nu in ultimul rand confort... m-am ales cu doua perechi de sandale!

 

 

Vreau sa spun ca atunci cand am incaltat sandalele roz, aveam senzatia ca pasesc pe niste perne de puf! Atat sunt de confortabile.




Un sfarsit de saptamana confortabil, va doresc si voua, dragilor!

2 comentarii:

  1. Piękne sandały, wyglądają na super wygodne, no i te kolory! Można je znaleźć w internecie? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Alice,
      Cu adevarat confortabile! Aceste culori imi lipseau si am multe haine in ton.
      Nu sunt de pe internet. Intr-o plimbare am intrat in Benvenuti si sandalele mi-au "tras cu ochiul" de pe raft.
      Imbratisari, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.