miercuri, 1 iulie 2020

Intre locuinte

Buna ziua,

De azi incepe luna de mijloc a verii si am cateva poze facute cu ocazia calatoriei dintre locuinte. Adica, mergand de la o casa la alta, o distanta cam de 180 km.
Ne-am oprit pentru clipa langa un camp de flori, in plina vara :



Initial am crezut ca sunt margarete pentru ca florile erau atat de mari, dar dupa parfum si frunze, am recunoscut musetelul salbatic.


Pana acasa nu ne-am mai oprit facand poze... doar asteptand la semafor!




O dupa amiaza placuta, dragilor!

4 comentarii:

  1. Eine schöne Fahrt liebe Mia,
    danke Dir fürs Verlinken.
    Hab einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, liebe Nicole.
      O seara frumoasa si tie,
      Mia

      Ștergere
  2. Pięknie ukwiecona łąka, rumiankowe pole...cudowne!
    Pozdrawiam:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O intindere de flori sub un cer albastru...
      O seara frumoasa, draga Ania.
      Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.