luni, 8 iunie 2020

Albastrele

Buna dimineata,

Sunt florile pe care le-am cules ieri, plimbandu-ne pe camp!
Albastrelele cresc la marginea drumului, langa lanurile de grau. Citisem cu ani in urma, ca sunt plante medicinale folosite in tratarea infectiilor oculare.
Dar mai intai de toate, sunt foarte frumoase, imi plac tare mult.

   
 


La noua casuta, nu am inca vaze. Este necesara renovarea intregii case, asa ca am adus foarte putine lucruri, doar strictul necesar.
Pentru albastrele am improvizat o vaza, infasurand intr-o esarfa de in, o cutie de plastic in care a fost inghetata.



Toate bune, dragilor!

2 comentarii:

  1. Piękny bukiet i świetny pomysł na wykorzystanie apaszki. Bardzo lubię chabry bławatki, są bardzo dekoracyjne i do tego mają właściwości lecznicze. Pomagają leczyć zapalenie spojówek i infekcje skórne. Pozdrawiam serdecznie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ania,
      Intotdeauna florile sunt frumoase si cu restul... ne descurcam!
      Imbratisari, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.