luni, 27 aprilie 2020

Oglinzi

Buna dimineata,

      O noua saptamana incepe cu ziua de azi, racoroasa dar insorita si cer albastru!
Ca toata lumea, stand acasa si avand timp la discretie am facut ordine peste tot. Zilele trecute, am dat de aceste oglinzi depozitate in spatele unui dulap.
Intr-un alt loc, un  ghem mare de franghie... ocupa mult spatiu. Cu lipici fierbinte am fixat franghia de jur imprejurul oglinzilor.
Si gata!


Vad ,, valurile,, ceea ce inseamna ca in unele parti nu am intins destul de bine franghia. Imperfectiuni specifice orcarui inceput, cel putin la mine!






Partea hazlie, e ca...  deocamdata nu le-am gasit locul pe vreun perete! Urmeaza si acest pas!


 O saptamana buna, dragilor!

4 comentarii:

  1. Świetny pomysł! Lustra wyglądają rewelacyjnie i wpisują się w bardzo modny trend eko. Pozdrawiam :) Alicja

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Alicja,
      Ma bucur ca iti plac lucrurile naturale.
      Multe salutari,
      Mia

      Ștergere
  2. wow sehr schön gemacht liebe Mia,
    Danke für die Idee.
    Liebe Grüße
    Karina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Karina,
      Se face usor. Doar ca n-am vrut sa acopar mult oglinda si cu randul din exterior m-am dus foarte tare pe margine, incat abia am mai avut pe ce sa lipesc!
      O seara buna. Imbratisari, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.