sâmbătă, 4 aprilie 2020

Frunze argintii

Buna seara,

      Noroc ca am avut inspiratia de a cumpara cateva panselute pentru ghivecele de pe pervazul ferestrelor, pe la mijlocul lunii februarie. Atunci nu am fost prea incantata, era devreme si nu am avut de unde alege, am luat ce am gasit. Acum, cand am  vazut pietele goale, desigur, ma refer la flori, gandesc altfel!
Am curatat gradina si ghivecele mari, pregatindu-le pentru florile de primavara, dar n-am aruncat tot, cum fac de obicei. Decat gol... mai bine cu cateva plante care au rezistat peste iarna!
Una din ele este planta cu frunze argintii.
Crengutele care s-au rupt in timpul curatarii, le-am pus intr-o vaza.




 Cu putin verde in jur... merge si primavara.

 

Noapte buna, dragilor!

2 comentarii:

  1. W całkiem dobrej kondycji przetrwał zimę. U nas te roślinki nazywają się Mrozy lub Starzec Popielaty. Pozdrawiam :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E interesanta aceasta Senecio Maritima, draga Ania.
      Imi place culoarea si catifelarea frunzelor.
      Imbratisari, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.