joi, 30 aprilie 2020

Dulciuri... nu foarte dulci

Buna dimineata,

Ai timp, ai inspiratie, ai tot ce-ti trebuie in frigider sau in camara!


Ar mai fi ceva de spus: nu prea ai vrea sa mananci sau ... cat de rar se poate!


Si totusi.
Stiti ca ne facem in casa propriul ulei. Arahidele si nucile ramase in urma presarii le-am pus in apa fiarta, inainte cu cateva linguri de zahar, din care una am ars, pentru un gust mai desavarsit.
Apoi, vanilie, rom, lamaie, putina cacao, sare (orice aroma iti place). Poti pune unt, poti folosi lapte in loc de apa dar am preferat... mai light!


Cu mainile ude am facut bile in mijlocul carora am pus visine (din visinata pe care am facut-o in toamna).


In continutul materialului pentru bilele date prin fistic am pus cateva lingurite din dulceata de ardei iute facuta in casa.





In cele date prin nuca de cocos, am pus... unt de cocos, tot facut de noi.


Pentru al treilea fel, am amestecat pudra de cacao cu scortisoara si cristale mari de zahar brun.


Le-am tinut vreo opt ore in frigider la racit, unde s-au si intarit, dar la interior raman suculente.
Si gata. A fost ca o joaca de copii!



Toate bune, dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.