luni, 30 martie 2020

Inspiratie

Buna dimineata,

Atmosfera calda s-a creat in camera, aprinzand lumanarile pe masuta de cafea.
Cand stai atata timp acasa (indiferent din ce motiv), e placut sa-ti faci frumos si confortabil in jur!



Practic cu ce ai in casa, nu trebuie neaparat sa faci o cheltuiala.
Platourile din sticla cu motive florale le am de multi ani, dar facand ordine prin dulapuri, am dat de ele. In primavara aceasta m-am axat pe verde, asa ca... se incadreaza!
Floricelele le-am cules din curte dar la fel de mult imi place si un manunchi de iarba sau cateva crengute.
















Toate bune, dragilor!

4 comentarii:

  1. Light and green stand for hope,
    love your pictures!
    Have a good time
    Gabi

    RăspundețiȘtergere
  2. Hallo liebe Mia,ja in diesen Zeiten helfen uns Kerzen sehr,sie geben uns Licht und Hoffnung das alles wieder gut wird.
    Viel Gesundheit und alles Gute wünsche ich dir.
    L.G.Edith

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Edith,
      O primavara frumoasa si tot binele din lume!
      Imbratisari, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.