luni, 10 februarie 2020

Grau

Buna ziua dragilor,

      In primele zile ale lunii martie, sper sa am fire verzi de grau! Am mai facut asta si in alti ani.
Acum am pus in apa pentru hidratare, grau si orz. Dimineata le voi pune in pamant si astept sa incolteasca. Imi place sa-mi pregatesc ,, verdele,, pentru decorul de masa a inceputului de primavara.

 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Pe maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.