miercuri, 12 februarie 2020

Cafeaua de dimineata

Buna dragilor,

      In  dimineata aceasta am ales sa bem cafeaua in cel mai insorit loc din casa. O raza de soare strabatea usor prin fereastra.
Ce-i drept, pana sa scriu acesta postare, deja norii au acoperit soarele si a inceput sa bata vantul.




 
 

Aceste inimi le-am taiat in ideea de a le darui micutei mele nepoate. Intr-un decor cu flori, desigur!
Are numai cativa anisori si adora florile.
Mi-a placut aceasta culoare a piersicii, intr-un ton pastelat.


 
Se pare ca nu reusim sa ne intalnim in scurta ei vacanta in tara, asa ca le-am lipit pe crengutele mele, pentru aceasta saptamana a romantismului!

 
 
 

  Imbratisari dulci,

6 comentarii:

  1. Was für eine herzige Idee liebe Mia.
    Die Herzen zwischen den Ästen sehen süß aus und dazu die Lichterkette, toll.
    Ich glaube, das mache ich mal nach...
    Lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Nu prea apreciez materialul din care sunt confectionate inimile (folie ambalat), dar mi-a placut culoarea si usoara transluciditate. De la distanta, par a fi din in.
      In 5 minute le-am decupat si lipit, se lucraza foarte usor cu asemenea material.
      Imbratisari, Mia

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Liebe Elisabeth,
      Zile dulci si insorite iti doresc in aceasta saptamana, si tie!
      Mia

      Ștergere
  3. Wow Mia ce idee frumoasa. Abia aștept sa ma minunez de creațiile tale la botez. Și ce sa vezi... Temática este "la o cana de ceai în pădure". Am cumpărat multe ceainice pe care am început sa le vopsesc, și multe alte accesorii... Abia aștept sa îmi vezi arsenalul. Te pupam, Luiza and family

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... si eu ma minunez de ideile tale, Luiza draga.
      O sa fie super, sunt convinsa. Abia astept sa vad.
      Va pup si eu, dragilor!

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.