vineri, 6 septembrie 2019

Buna dimineata de vineri,

  








O zi frumoasa!

10 comentarii:

  1. Wow, ich verstehe zwar deine Sprache leider nicht. Aber deine Blumen sind wunderschön.

    Liebe Grüße
    elke von https://elke.works

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna draga mea,
      Ma bucur ca iti plac florile. Google Traducere m-a ajuta sa inteleg, nu e nicio problema.
      Te imbratisez cu caldura, Mia

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Draga Patti,
      Florile sunt frumoase intotdeauna, chiar si in poze.
      Multe salutari si imbratisari, Mia

      Ștergere
  3. Ein wunderbarer Farbton!
    Bon week-end!
    Astrid

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Astrid,
      Un sfarsit de saptamana frumos si multe salutari,
      Mia

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Te imbratisez si eu, draga Ania.
      Sa te bucuri de frumoase zile de septembrie.
      Mia

      Ștergere
  5. Vielen Dank für deine Besuche bei mir am Blog.
    Wir kennen uns nicht, aber wir sind schon lange Freunde am Blog.
    Deine Blumen sind bezaubernd.
    Liebe Grüße, Edith

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Edith,
      Permanent te urmaresc si imi pare rau ca nu am timp pentru comentat intotdeauna. Imi place mult stilul tau si toate preocuparile tale.
      Te imbratisez cordial, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.