marți, 9 iulie 2019

Buna dimineata dragilor,

Chiar daca azi e innorat si cad cativa stropi de ploaie, o sa va arat poze facute intr-o zi insorita, printre florile din curte.


 
 In curtea din fata casei sunt flori in galben si alb. Si multa verdeata.







 



Poze facute intr-o zi cu soare... arzator!

 






 
   

E visinul pe care il tund in fiecare an, pentru ca nu e nevoie de multa umbra in fata ferestrei.



 



 


    
  


Si apoi curtea din spatele casei, in alte culori.



 
 

 

O zi de vara frumoasa sa aveti, chiar daca soarele face loc ... stropilor de ploaie!

6 comentarii:

  1. Ce frumoasa gradina ai. Arata superb combinatia alb cu gaben, e asa de eleganta. Eu cand am luat casa si am cumpara flori nu m-am gandit la culori si le-am luat alandala. Apoi mi-am dat seama ca-Mi place movul ca am multe flori in diverse nuante de mov. Acum as face si eu ca tine sa ma concetrez si pe culori. Inca o data arata superb la tine.
    Cu drag, Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona draga,
      E frumoasa si o gradina colorata. Senzatie de natura pura si vesela! Tu ai o gradina, ca un rai, mare si cu multe flori si verdeata, daca tin bine minte. Eu nu am gradina, doar o mica curte.
      Din luna martie, ne-am luat la revedere de la activitatea profesionala si am zis ca o stam mai mult prin curte, incepand cu cafeaua de dimineata... Dar deocamdata am stat foarte putin, mai mult timp suntem plecati si o rog pe cumnata mea sa-mi ude florile...
      Te pup, Mia

      Ștergere
  2. Gelb und weiß ist eine schöne Blumenkombination liebe Mia.
    Schön sieht es bei Dir aus.
    Und auch die Kirschen hängen schon am Baum, viel Spaß beim Pflücken.
    Dir einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Es ist schön, in einem Blumengarten zu sitzen, sich zu entspannen oder sich mit viel Freude mit Freunden zu treffen. Wenn du pinkeln und eine Frucht direkt vom Baum haben kannst, ist es besser.
      Viele Grüße, Mia

      Ștergere
  3. wow wunderschön sieht es bei Dir aus, tolle Farbkombination, ganz klasse.
    Liebe Grüße
    Karina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Karina,
      Ich mochte immer die weiß-gelbe und pink-graue Kombination.
      Wahrscheinlich wird das nächste Jahr eine andere Kombination sein, ich werde sehen ...
      Ich heiße Sie herzlich willkommen, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.