marți, 4 iunie 2019

Salutari tuturor, la intoarcerea din scurta vacanta!

A fost o perioada ploioasa, dar nu pot spune ca nu ne-am vazut si cu soarele! In fiecare zi si-a facut loc printre norii pufosi, de cateva ori. Poate daca era soare din plin, ar fi fost si aglomerat.
Dar asa... a fost o adevarata relaxare, cu putin vacarm, cu multa baie , cu mancare buna si veselie!





 
 




  






Un loc frumos, plin de verdeata, in tara vecina, Ungaria.



 












 Toate bune, pana data viitoare!

4 comentarii:

  1. Willkommen zurück liebe Mia.
    Das sieht nach einem schönen Kurzurlaub aus.
    War bestimmt eine tolle Zeit.
    Lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meine liebe nicole
      Wie gesagt, es war außergewöhnlich schön und gut. Wir entspannten uns ruhig und genossen die angenehme Gesellschaft von drei Familienfreunden.
      Ich werde dich umarmen, Mia

      Ștergere
  2. Das sieht ja richtig toll ausl. Ein schöner Ort, um die Seele baumeln zu lassen. Ich hoffe, Du hast Dich gut erholt...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mein lieber,
      Sehr gut haben wir uns erholt und die meiste Ruhe genossen. Sie finden nicht wirklich so schöne Orte, um ruhig zu sein. Die Zeit hat uns geholfen, denke ich.
      Ich werde dich umarmen, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.