miercuri, 19 iunie 2019

Buna dimineata dragilor,

Astazi ne-am intors acasa, dupa vreo cateva zile de vacanta la munte.


Sunt vederi de la ferestrele apartamentului in care am stat. De aceasta data nu am locuit in casa parintilor ci intr-un confortabil apartament, al unor dragi prieteni.
Un orasel mic, dar drag mie, pentru ca... este locul natal.










Mai jos, sunt cateva poze cu ceea ce am vazut si ne-a placut, pe carari de munte!












Si apoi... mirosul verii... la el acasa!!!
Nu stiu sa existe cuvinte pentru a putea exprima cu adevarat... sentimentele !!!


 


Cu drag,

6 comentarii:

  1. ein paar Tage Urlaub tut immer gut liebe Mia,
    sehr schöne Bilder hast du uns mitgebracht.
    Liebe Grüße
    Karina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Karina,
      Ja, im Sommer gab es einige schöne Urlaubstage.
      Ich umarme dich, Mia

      Ștergere
  2. Ce frumoase locuri 👏👏👏Unde sunt?
    Te pup, Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vederile de la fereastra sunt in Ardeal (Cugir/Alba). Si de acolo am umblat pe Valea Frumoasei: in Sugag, Loman si imprejurimi.
      Am prins un timp... de zile mari!
      Te pup, Simona draga.

      Ștergere
  3. Witaj Mia
    Takie małe miasteczka są bardzo urokliwe 😍
    Piękne zdjęcia
    Uściski serdeczne zasyłam

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Moja droga
      W rzeczywistości było jeszcze piękniej! Możesz sobie wyobrazić ogromne alpejskie łąki w letnim słońcu, co za cud!
      Przytulam cię, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.