duminică, 3 martie 2019

Buna ziua,

in aceasta zi insorita la inceput de primavara!
Sper ca ramurile de magnolie pe care le am in casa sa-si deschida bobocii.
In seara tarzie cand le-am primit, le-am pus in graba intr-un vas greu de sticla si le-am sprijinit de noile mele vase decorative.
Vorbind de aceste doua vaze, pot spune ca-mi place forma, textura, culoarea si dimensiunea lor!
Le gasesc incantatore si nu ma satur sa le privesc de cate ori trec pe langa ele.


Sunt un cadou nesteptat de frumos din partea unei persoane dragi!!!












O duminica frumoasa, tuturor!

2 comentarii:

  1. Wunderschöne Vasen liebe Mia.
    Die Form und Farbe gefällt mir auch sehr.
    Und Magnolienzweige sind wunderbar.
    Ich drücke die Daumen, dass sie bald blühen.
    Lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Nachdem ich Ihren Kommentar gelesen hatte, ging ich hin, um die ... Blüte zu überprüfen.
      Ich habe die Blumen bereits fotografiert, auch mit den schönen Töpfen!
      Umarme mich, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.