duminică, 31 martie 2019

Buna dimineata,

Am trecut la ora de vara, in aceasta noapte am dormit mai putin cu o ora. Inca o dovada ca suntem, in plina primavara!
In primele zile ale lunii martie am renuntat la blanurile de prin casa, care ne-au tinut de cald in timpul iernii. Acum mai sunt doar cateva perne si o patura, mai mult moi si pufoase, decat calduroase. Serile si mai ales diminetile, sunt inca racoroase.


Pentru taburetul cu blana alba, am facut o husa foarte simpla. In partea de jos a husei am pus elastic si poate fi schimbata cu multa usurinta... de la un sezon, la altul.


 Asa era in timpul iernii!




 


O duminica frumoasa, tuturor!

4 comentarii:

  1. Ein süßer Hocker, mit Fell im Winter finde ich ihn kuschelig.
    Mit Rosa im Frühling gefällt er mir auch sehr.
    Hab einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ich hätte gerne das Fell bekommen, nur das Holz. Ja, mit der Gans ist es in Ordnung.
      Warme Umarmungen, Mia

      Ștergere
  2. Zauberhaft nach Frühling sieht es bei dir am Blog aus.
    Es ist eine Freude wenn die Natur wieder erwacht und uns so reichlich beschenkt.
    Ich wünsche dir einen schönen Frühling.
    L.G.Edith

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Edith,
      Ja, alles Schöne ist wie ein Frühling! Ebenso sagen wir, wenn wir etwas lieben, oft: wie ein Frühling!
      Warme Umarmungen, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.