sâmbătă, 16 februarie 2019

Buna seara,

S-a lasat usor inserarea si sunt bucuroasa ca am reusit sa-mi termin treburile gospodaresti propuse pentru azi.
Bineinteles, cafeaua de dimineata, paaaaaaaaana cand primele raze de soare au inundat camera...
Apoi cateva ore la bucatarie: pentru salata de vinete si ardei copti, pentru o supa de rosii cu galuste, limba cu sos de vin, cartofi si sfecla rosie la cuptor si o tarta cu mere.
Dar cel mai multumita sunt ca am reusit sa fac un pic de ordine printre haine, in timp ce masina de spalat rufe... muncea din greu.
Am inceput cu lucrurile de pe cuierul pom... unde am asezat, toata saptamana cate ceva!
Un morman de haine, cuierul abia se mai zarea!




Cand am adus acest cuier al anilor 70, in casa, m-am gandit mai mult la partea decorativa!
Adica, cu o esarfa, o poseta, o haina, doua, pentru o zi, ceva de felul asta!
E intr-adevar si foarte practic dar trebuie mare atentie sa nu arate ca acum... la mine. Odata cand arata cam tot asa, m-am gandit sa nu-l mai tin, dar... totusi!!!




O seara de februarie, relaxanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.