joi, 13 iulie 2017

Buna ziua prieteni,
La sfarsitul saptamanii trecute am vizitat ruinele cetatii din Saschiz si am aflat ca:
Cetatea Țărănească din Saschiz a fost o cetate ridicată de sasi începând cu anul 1347 la 4 kilometri de localitatea Saschiz, pe colina unui deal. Cetatea servea drept refugiu pentru localnici în caz de invazii, dar, în același timp, și pentru păstrarea alimentelor, deoarece asigura un regim termic adecvat.
Dupa anul 1940 nu a mai fost intretinuta, majoritatea sasilor plecand in Germania.













   

    

                           



















   A fost o zi de vara insorita, frumoasa: nici prea cald, nici prea rece, numai buna de mers pe jos.
   Am fost impresionati de ceea ce am vazut si ne-am bucurat de minunatia dealurilor pe care am          colindat.


 O seara buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.