sâmbătă, 16 noiembrie 2019

Buna dimineata,

Aveam nevoie de mici vaze pe masa din curte, dar care sa nu se sparga repede sau daca se intampla sa... nu fie o suparare.
De cand stateam afara in curte, aveam cele trei sticle si ghemul de sfoara pregatite sa le fac, dar stiti cum e vara, mai mult calatoresti!. Le-am tot mutat dintr-o parte in alta si iata ca de curand le-am facut, in cateva minute.



 

 Nu e mare lucru si nici nu am cautat perfectiunea, dar deja mi-au fost folositoare!


Imbratisari,

4 comentarii:

  1. Oh wie schön liebe Mia, die Vasen sehen toll so aus.
    Eine schöne Idee, so wird aus einfachen Flaschen etwas ganz Besonderes.
    Lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Imi place combinatia sticla-sfoara. Este atat de usor sa faci asta. Am avut aceste sticle micute, foarte rezistente, cu baza lata si partea de sus ingusta. In general, imi plac buchetele din natura, scurte. Vad ca pot fi folosite si ca atare, vara cat si iarna.
      O zi frumoasa de duminica,
      Mia

      Ștergere
  2. Vielen Dank für deinen Kommentar liebe Mia.
    Gekochte rote Beete in Scheiben schneiden und in Öl braten. Salz, Pfeffer und Thymian würzen.
    Guten Appetit!
    Liebe Grüße Edith.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Edith,
      Multumesc mult pentru sugestie si reteta. Astazi o sa fac asta ...langa piept de pui. Ieri am facut salata de la Tanja... langa peste prajit.
      Multe salutari, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.