duminică, 19 mai 2019

Buna seara prieteni,

Nu mai conteaza ca e zilele sunt calde sau friguroase, ca soarele dogoreste sau e cu "dinti", pentru ca fotografiile de azi, certifica sfarsitul primaverii si instalarea verii.
Odata cu puful papadiilor, e clar ca am trecut de primavara si am intrat in vara.



Ca urmare, mi-am decorat casa cu puf de papadie. Simplu. In vase mici de sticla, cate trei pufuri.
Seara am aprins luminite in jurul lor si au devenit dintr-o data stralucitoare, misterioase si mai vaporoase.

 












Va doresc, noapte buna!

2 comentarii:

  1. Ce idee draguta! O s-o incerc si eu. O saptamana frumoasa iti doresc!
    Cu drag, simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca le "prinzi" proaspete, nici nu se scutura. Se usuca si rezista destul de mult. Anii trecuti am schimbat decorul si nici cand le-am aruncat, nu s-au scuturat.
      O seara buna iti doresc, Simona draga.

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.