sâmbătă, 22 septembrie 2018

Buna seara prieteni,

Vizitand de curand Sibiul am fost impresionati de frumusetea orasului, ca de fiecare data! Ne-am oprit sa mancam la acest restaurant, de-a dreptul fermecator.
Fiind o zi insorita de toamna, am ales o masa afara in curte. Si... tot ce am mancat... a fost, la superlativ!!!
Dar acum cateva poze cu acel loc, la care... cu siguranta vom reveni.




















O seara placuta!

2 comentarii:

  1. Liebe Mia,
    das ist ein schönes Restaurant, da würde ich auch gerne mal sitzen und gemütlich was Leckeres essen.
    Hab einen schönen Abend, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicole,
      Die Stadt Sibiu im Zentrum von Siebenbürgen hat viele schöne Orte mit verschiedenen ... kulinarischen Köstlichkeiten! Es gibt viel zu sehen ... in allen Bereichen und ich bin sicher, Sie werden angenehm beeindruckt sein!
      Hab einen schönen Abend, liebe Gruß

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.