duminică, 15 iulie 2018

Buna dimineata!
Saptamana trecuta, dupa ce am admirat "Raiul florilor'' am trecut si pragul Muzeului palariilor de paie.
Mi-a placut enorm, ceea ce s-a realizat, intr-o casa taraneasca, privind acest mestesug de-a lungul vremii. O gazda extraordinar de ospitaliera, un cunoscator "in domeniu", o casa si o curte cu totul deosebite. Merita sa fie vizitat acest muzeu si apreciata pasiunea acestor oameni.










 Imi pare rau, ca de data aceasta nu sunt prea sunt reusite pozele. Le-am facut in graba, stiind ca cei cu care am fost in calatorie...ma asteapta!

























Palaria uriasa, avand diametrul de 2 m !




Perdele ajurate, din in, lucrate manual de femeile din Transilvania cu mult timp inainte.





Sus, poarta are locuri pentru porumbei sau alte pasarele.



Este o zona frumoasa, destul de naturala, am intalnit la intoarcere... chiar si animale salbatice!


Pe curand!

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. I'm glad you like it.
      I wish you a good start in the new week, Mia

      Ștergere
  2. Was man doch alles aus Stroh machen kann.
    Die vielen Hüte gefallen mir sehr, ich liebe Strohhüte, allerdings nur als Deko, angezogen werden sie ganz selten.
    Das war ein interessanter Ausflug, vielen Dank.
    Lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Ich auch! Und wir haben sogar mit den Strohhüten, der Ecke, wo wir draußen sind, geschmückt.
      Ich umarme dich mit Freundschaft, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.