sâmbătă, 28 aprilie 2018

Buna dimineata,
Este ziua intai din mini vacanta de 1 Mai.
O zi de primavara superba, cu soare si cer albastru, cu flori si ciripit de pasarele, cu intinderi de verde crud...
Acestea au fost florile mele pentru sfarsitul saptamanii trecute dar rezista nesperat de bine chiar si acum.


Florile de liliac din vaza mica au fost suparate dar si-au revenit repede dupa ce le-am pus in apa.












Va doresc si voua, sa petreceti cu bucurie aceste zile de primavara... libere!

8 comentarii:

  1. TOLLE BILDER

    ich habe einen weißen FLIEDER im GARTEN,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe BIRGIT,
      Es ist eine sehr duftende und schöne Frühlingsblume. In allen Gärten meiner Straße gibt es eine weiße Fledermaus oder Purpur in verschiedenen Nuancen, und Sie stellen sich vor, welchen unreifen Geruch sie fühlen!
      Ich denke du bist jedes Jahr glücklich mit deiner weißen Fledermaus.
      Einen wundervollen Sonntagstag wünsche ich dir, Mia

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Dear Mimi Vali,
      I'm glad you like it. The flowers are all beautiful, but the spring ones have ... something extra.
      I'm hugging you, Mia

      Ștergere
  3. Liebe Mia,
    was für wunderschönen Flieder hast Du in Deinen Vasen.
    Ein kleiner Traum.
    Dir wünsche ich einen schönen 1. Mai, lieben Gruß
    Nicole

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Nicole,
      Ich verbrachte den schönen 1. Mai Urlaub. Es waren sonnige Tage und wir waren von morgens bis abends zusammen mit unseren wunderbaren Freunden in der Natur.
      Viele Grüße, Mia

      Ștergere
  4. Wunderschön sieht der Flieder aus in den kugeligen Vasen, liebe Mia !!!
    Herzliche Grüße und eine gute Woche, helga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Helga,
      Ich bin froh, dass es dir gefällt und ich wünsche dir eine schöne Woche ... es ist kurz!
      Herzliche Grüße, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.