luni, 5 martie 2018

Buna seara,
Inteleg ca de maine se va face cald... adica primavara isi arata, zambetul timid!
Am mai facut, de curand, o alta perna calduroasa si chiar am putut-o folosi in aceste ultime zile reci de iarna. Initial a fost o fusta din lana moale, pe care am purtat-o multi ani.





Cele doua suporturi de lumanari, pe care le-am facut demult, le-am refolosit in serile acestui sfarsit de saptamana, cand a fost tare frig! Lemnul clemelor, da o... oarecare senzatie de caldura.


E martie, totusi. O spun si mitisorii de salcie!




Va doresc o seara de luni, placuta!

2 comentarii:

  1. Liebe Mia,
    ein tolles Kissen, was Du noch brauchen kannst weil der Winter noch nicht vorbei ist:) Es sieht alles so wundervoll aus und farblich alles abgestimmt
    Ich wünsche Dir einen schönen Tag.
    Liebe Grüße
    Karina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Das ist Karina. Der Morgen ist einfach gefroren und ziemlich kalt, also ist es immer noch okay mit dem Kissen! Die Schneeschicht war dick und schmolz immer noch nicht vollständig, obwohl die Sonne am Mittag herauskam.
      Ich heiße dich herzlich willkommen, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.