miercuri, 24 ianuarie 2018

Buna ziua prieteni,
E iarna... si preferam gatitul la cuptor. De data asta a fost un fel de... foccacia fara faina. Am pus branza de vaca, 2 linguri de tarate, oua, unt, masline, ceapa, rozmarin, susan, sare si mult piper verde macinat proaspat.




Unii au ales sa manance cu sos, altii fara. Este suculenta la mijloc si crocanta in exterior, asa ca eu am preferat, simplu.

    


Daca cuptorul era gata incins si... aveam multi dovlecei, repede am umplut o tava.
I-am taiat in sase, dar fiind dovleceii mici, cred ca ar fi fost mai bine, doar in patru.
Simplu: am amestecat oregano, cimbru, patrunjel, sare, piper, si usturoi proaspat presat (nu am vrut sa folosesc praf). Am presarat amestecul, apoi putin ulei de masline... si gata.


Dupa 35 de minunte am scos tava din cuptor si am ras parmezan, cat de mult a vrut fiecare!



Pe curand, prieteni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.